دانلود پاورپوینت پروژه كارآمـوزی مرتبط با دوایر امور مالی و ذیحسابی جهت رشته کسب و کار و پول در قالب 45 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش

 

 

 

منابع طبيعي تجديد شونده شامل جنگلها و مراتع به عنوان اصلي ترين و محوري ترين مساله به استمرار حيات انسان و بقاي كره خاكي و پشتوانه محيط زيست بشر در برنامه ريزي ها مطرح است ، ضمن آنكه نقش منابع طبيعي در برقراري امنيت ملي نيز غير قابل انكار است .    
لذا برنامه ريزي هاي امنيتي و اقتصادي بدون هماهنگي با منابع طبيعي تجديد شونده و يا در جهت تضعيف و نابودي آن مي تواند موجب نابودي و محو ملل و تمدنهاي اصيل جهاني شود .
امروزه جنگلها ، مراتع ، آبخيزها و بيابانها نه تنها به عنوان قطب امنيتي- اقتصادي بلكه به عنوان پشتوانه بقاي ساير بخشهاي اقتصادي نيز مورد توجه قرار گرفته است .
در ميان كليه منابع طبيعي جهان ، جنگلها و مراتع از همه برتر و با اهميت تر هستند.زيرا ذخاير منابع طبيعي هر اندازه هم كه وسيع باشند ، پس از مدتي بهره برداري از آنها به قدري كاسته مي شود كه ادامه بهره برداري هاي ديگر مقرون به صرفه نخواهد بود . در صورتي كه اگر از جنگل و مرتع به روش علمي و درست بهره برداري شود هميشه در اختيار انسان و نيازهاي او خواهند بود.
در چند دهه اخير روند رشد جمعيت ، محدود بودن منابع (آب و خاك) و بهره برداري بي رويه انسان ها از اين منابع باعث بر هم خوردن تعادل اكولوژيك حاكم بر محيط زيست شده است.
جاري شدن سيل هاي مخرب ، فرسايش شديد در اراضي بالا دست و دشت ها ، گسترش بيابانها ، تخليه روستاها و مهاجرت به حاشيه شهرها از عمده ترين مشكلاتي است كه حاصل برهم خوردن تعادل اكولوژيك حاكم بر محيط زيست است كه همگي ناشي از كم توجهي به مسائل منابع طبيعي است

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول آشنايي کلي با مکان کارآموزي
مقدمه
مکان کارآموزي و ساختار تشکيلاتي
مساحت و مکان جغرافيايي کارآموزي
تعداد پرسنل
وظايف و فعاليتها
چارت سازماني
وضعيت موجود منابع طبيعي
موقعيت جغرافيايي
نمودار مقايسه اي
اثرات منابع طبيعي
فصل دوم ارزيابي بخشهاي مرتبط با فعاليت کارآموزي
کليات
بودجه ريزي
ذيحساب
وظايف ذيحساب
چارت دواير امور مالي
شرح خلاصه اي از وظايف دواير امور مالي
دايره اعتبارات
دايره حقوق و دستمزد
دايره اعتبارات
دايره حسابداري و صدور چک
ثبتها و آرتيکلهاي حسابداري
کارپردازي
واحد اموال
ضمائم
فصل سوم نتيجه گيري